Telemarketing - sprzedaż przez telefon
Program:
1. Budowanie innowacyjnej relacji z klientem:
Budowanie prawidłowej postawy handlowej. Praca na przekonaniach, stereotypach i barierach
Poznanie technik i strategii do skutecznego komunikowania się z klientem – parafraza, wyrażenia wspierające, kawa na ławę, storytelling w sprzedaży
Tworzenie więzi i porozumienia z klientem poprzez umiejętne modelowanie rozmowy.
2. Zarządzanie procesem zakupu:
Definiowanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych
Poznanie problemów i potrzeb rzeczywistych klienta
Atuty mojej oferty – cecha/zaleta/korzyść – wypracowanie ciekawej prezentacji oferty.
3. Strategia zarządzania rozmową handlową:
Utrzymywanie kontroli nad rozmową handlową
Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
Pokonywanie obiekcji klienta zanim się pojawią
Wywieranie wpływu.
4. Wypracowanie formy rozmowy telefonicznej.
5. Zamykanie sprzedaży i zabezpieczanie uzgodnień z klientem.
Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, metaforze i mapie myśli, nagrania audio i audio-video, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
Celem kursu jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.
Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które prowadzą rozmowy handlowe przez telefon w celu sprzedaży produktów lub usług. Dla sprzedawców, którzy chcą budować innowacyjną relację z klientem.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki Wydział Nauk Stosowanych w Chojnicach ul. Świętopełka 3
Koszt: 700 zł
kontakt:
tel : 534 893 777
www.chojnice.byd.pl