Telemarketing - sprzedaż przez telefon

Telemarketing - sprzedaż przez telefon

Program:

1. Budowanie innowacyjnej relacji z klientem:

Budowanie prawidłowej postawy handlowej. Praca na przekonaniach, stereotypach i barierach
Poznanie technik i strategii do skutecznego komunikowania się z klientem – parafraza, wyrażenia wspierające, kawa na ławę, storytelling w sprzedaży
Tworzenie więzi i porozumienia z klientem poprzez umiejętne modelowanie rozmowy.

2. Zarządzanie procesem zakupu:

Definiowanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych
Poznanie problemów i potrzeb rzeczywistych klienta
Atuty mojej oferty – cecha/zaleta/korzyść – wypracowanie ciekawej prezentacji oferty.

3. Strategia zarządzania rozmową handlową:

Utrzymywanie kontroli nad rozmową handlową
Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
Pokonywanie obiekcji klienta zanim się pojawią
Wywieranie wpływu.

4. Wypracowanie formy rozmowy telefonicznej.

5. Zamykanie sprzedaży i zabezpieczanie uzgodnień z klientem.

Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, metaforze i mapie myśli, nagrania audio i audio-video, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:
Celem kursu jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.

Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które prowadzą rozmowy handlowe przez telefon w celu sprzedaży produktów lub usług. Dla sprzedawców, którzy chcą budować innowacyjną relację z klientem.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki Wydział Nauk Stosowanych w Chojnicach ul. Świętopełka 3

Koszt: 700 zł

kontakt:

tel : 534 893 777

www.chojnice.byd.pl

Aktualności
gru16
2024
lis8
2024
wrz6
2024

KONTAKT

Wydział Nauk Stosowanych w Chojnicach
ul. Świętopełka 3
89 - 620 Chojnice
tel. 513 146 624
chojnice@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki