Kreatywne i strategiczne działanie w sprzedaży
Kreatywne i strategiczne działanie w sprzedaży
Program:
1. Odkrywanie w sobie kreatywnego myślenia.
2. Zadawanie odpowiednich pytań i obmyślanie nowych sposobów działania.
3. Rozwijanie siły strategicznego myślenia:
rozbudzenie motywacji
analiza sytuacji – rozpoznanie realnych spraw i celów
jaka wartość generujemy dla naszych klientów
jakiego rodzaju problemy pomagamy klientom rozwiązywać
lustro prawdy
jakie działania podejmę, by osiągnąć cele.
4. Myślenie zespołowe i jego siła – szybciej i bardziej innowacyjne.
5. Studium przypadku oparte na wybranym kliencie:
analiza klienta z kilku płaszczyzn
opracowanie działań taktycznych i strategicznych
omówienie pomysłów.
6. Podsumowanie mapą myśli i wnioski.
Metody prowadzenia zajęć:
Dyskusja, metafora, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, studium przypadku, analiza, wyciąganie wniosków, informacja zwrotna, praca z wykorzystaniem mapy myśli, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
- rozwijanie umiejętności planowania ukierunkowanego na sukces
- uruchomienie kreatywnego i strategicznego działania w pracy z rynkiem.
Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które sprzedają, negocjują, zarządzają sprzedażą i marketingiem, właścicieli firm.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Wydziału Nauk Stosowanych lub rejestrując się ON-LINE
- podpisanie umowy o kurs
- liczba godzin: 16
Koszt: 560 zl
Kontakt:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Kolegium Nauk Stosowanych Filia w Chojnicach
e-mail: chojnice@byd.pl
Tel. 534 893 777
ul. Świętopełka 3
89 - 620 Chojnice